Jäsenmaksut

Hyvät Pakilan omakotiyhdistyksen jäsenet/jälleenrakennuskauden vuokratonteilla asuvat. Yhdistys on varsin menestyksekkäästi puolustanut kuluneen vuoden aikana alueen asukkaiden etuja ja toiminnan tiimellyksessä on unohtunut laskuttaa vuonna 2018 yhdistyksen jäsenmaksu 10 euroa per talo (enemmänkin saa maksaa jos haluaa ja näin monet ovat tehneetkin).

Jäsenmaksulla katetaan kokouksiin, materiaaleihin, kampanjointiin sekä verkkosivujen uusimiseen meneviä kuluja. Maksaisitko ystävällisesti jos mahdollista, vielä tämän viikon aikana jäsenmaksun 2018 eli tuon 10 euroa ellet maksua ole jo suorittanut. Maksun saaja on Pakilan omakotiyhdistys ry ja tilinumero Nordea FI7512445000030752. Maksun viestikenttään tulee oma katuosoite talon numeron kera.

Kiitos!

Jätä kommentti